Re: [MISC] Re: [ANNOUNCE] Grim fejl i alle mailservere

On Mon, 1 Apr 2002, Jesper Lund wrote:

> servere
>
> for at du ikke skal være den eneste, var jeg da begyndt at kigge efter
> opdateringer til powtfix, men da der ikke var nogen version 1.1.7,
> faltd tiøren også først her ;o)

Jeg er nu godt nok imponeret over at nogen frivilligt indrømmer at de
hoppede på den, og skam over dem der ikke indrømmede det ;-)

Jeg har også fået et par enkelte personlige mails på den. Kaare Rasmussen
spurgte meget fornuftigt hvorfor jeg sendte den ud via sslug-announce,
når der nu var en fejl i alle mailservere :-)

Og så vil jeg lige advare mod at bruge Lars sslug@sslug procmail-filter.
Det virker aldeles fremragende ;-)

mvh/hans
Domænenavn med æøå? Fisk fra www.ÆrøÅ.dk - de smager!