Re: [MISC] Re: [ANNOUNCE] Grim fejl i alle mailservere

> Jeg er nu godt nok imponeret over at nogen frivilligt indrømmer at de
> hoppede på den, og skam over dem der ikke indrømmede det ;-)

Det var lidt grimt at sende den slags ud på annouce, nu skal du jo tænke
på at sslug er en seriøs forening og at dens medlemmer helst skal
opfatte announce mails som sådan da man ellers risikerer at de fremover
ignorer mail fra listen (sådan noget fik jeg af vide da jeg smed en mail
med stavefejl efter listen... men nej nej en aprilsnar er ok - skummelt
:)

Ask (som stadigvæk synes at moderatore er nogle underlige fisk)