Re: [MISC] hvordan finde adress fra telefonnr i et program?

On Tue, 2 Apr 2002 00:29:38 +0200
Mette Schmidt <sslug@sslug> wrote:

> Heh!
> Det minder mig om en gammel kammerat, der lavede en tut om
> hvordan man hacker TVfonen :D

hmmm faktisk har vi jo TVfon hackerne med på disse lister hvis jeg ikke
tager helt fejl (de har i hvert fald været her engang).

MVH
Kim Schulz

--
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser  | Visit beautiful Vergas,