Re: [MISC] Re: [ANNOUNCE] Grim fejl i alle mailservere

Ask Holme <sslug@sslug> writes:

> Det var lidt grimt at sende den slags ud på annouce, nu skal du jo tænke
> på at sslug er en seriøs forening og at dens medlemmer helst skal
> opfatte announce mails som sådan da man ellers risikerer at de fremover
> ignorer mail fra listen (sådan noget fik jeg af vide da jeg smed en mail
> med stavefejl efter listen... men nej nej en aprilsnar er ok - skummelt
> :)

Havde der været mange stavefejl i Aprilsnar-mailen, var den ikke kommet ud.

Og i dette tilfælde skal det være "moderatorer" og ikke "moderatore" :)

Kim skrev:
> Jeg ved du har læst BOFH så jeg vil bare lige minde dig om at
> moderatorer er i nær familie med disse sære væsner.

Husk i øvrigt at lægge vejen forbi www.satanic.org for at tage "The Sysadmin
Purity Test"
:)

/kristian
(der ikke fatter hvorfor så relativt mange mennesker helt åbenlyst ikke kan
hitte ud af at læse egne tekster igennem for bare de mest graverende fejl)