Re: [MISC] Lige et spørgsmål (ikke Linux)

On Tue, 02 Apr 2002 13:53:39 +0200
Anders Misfeldt <sslug@sslug> wrote:
> Hej igen
>
> Jeg kan simpelthen ikke finde noget om, hvor pokker man skal sende
> mailen så den bliver leveret til ens mobil-telefon.
>
> Er der ikke nogen der ved det?

TDC/telefona/telmore:
sslug@sslug

Sonofon/club blabla:
sslug@sslug

Orange:
sslug@sslug

Telia:
sslug@sslug

hvis de ikke er blevet ændret for nyeligt.
Bemærk at de er skide langsommme flere af dem.  Oranges kan vist sende
til alle numre.

MVH
Kim Schulz

--