Re: [MISC] Re: [ANNOUNCE] Grim fejl i alle mailservere

On Tue, 2 Apr 2002 00:24:31 +0200, Ask Holme <sslug@sslug> wrote:
>Det var lidt grimt at sende den slags ud på annouce, nu skal du jo tænke
>på at sslug er en seriøs forening og at dens medlemmer helst skal
>opfatte announce mails som sådan da man ellers risikerer at de fremover
>ignorer mail fra listen (sådan noget fik jeg af vide da jeg smed en mail
>med stavefejl efter listen... men nej nej en aprilsnar er ok - skummelt
>:)

Jeg er enig. At anvende announce til aprilsnar er efter min mening
ikke særlig smart ... specielt da man som medlem af sslug er tvunget
til at modtage announce.

Altså: vil du være medlem af sslug, skal du modtage aprilsnar - vel at
mærke en aprilsnar som kan få nogle personer til at rode i deres
system, hvor de måske ikke skulle have rodet ...

Mvh
Jakob Bindslet