Re: [MISC] Lige et spørgsmål (ikke Linux)

On Tue, Apr 02, 2002 at 15:03:17 +0200, Anders Misfeldt wrote:

> sms.telia.dk findes ikke!
>
> Hvis jeg sender fra myorange.dk/besked siden kommer besked til min
> telefon med det samme. Nogen der ved hvordan pokker de sender?

Jeg har et telia abonnement.
På telia.dk står et sted at man sender til sslug@sslug
det virker i hvert fald til telia numre, har lige prøvet,
og sms kom indenfor et minut.

Problemet er vel at vide hvilken udbyder telefonnummeret tilhører ?

--
mvh Frank Damgaard  |