Re: [MISC] Ny udfordrer til google

> Tjek lige denne søge maskine, helt ny.
> Den er sku lige så god som google, hvis ikke bedre
>
> http://www.teoma.com/

Jeg tjekkede den lige hurtigt og jeg synes ikke den giver mig den samme
funktionalitet som google. For det første har den flere billeder og
bliver der ved tungere, derudover bruger den også billeder til "søg"
knappen hvilket ikke gør den særligt lynx venlig :(

Jeg kan heller ikke lide at de sponsorede links er så fremhævede og så
er jeg heller ikke sikker på at den giver mig helt det samme som google,
men det kan jeg dog først sige noget om efter at have brugt den lidt
mere.

Ask