Re: DR igen-igen-igen, en opfordring.

Thomas Alexander Frederiksen <sslug@sslug> wrote:

TAF> Dette er en opfording til alle radiolyttende sslug'ere:

TAF> Thomas Sørensen og jeg har i dag, uafhængigt af hinanden, skrevet
TAF> til adressen sslug@sslug, for at gøre opmærksom på vor utilfredshed
TAF> med skiftet fra real- til asx-formatet (windows media player) i
TAF> deres live-streaming. Vi opfordrer alle radiolyttere i sslug til
TAF> ligeledes, i en sober tone, naturligvis, at gøre DR opmærksom
TAF> på, at de på denne måde udelukker temmeligt mange mennesker fra
TAF> at benytte netop den tjeneste.

Jeg vil også skrive, men det bliver nok svært at få dem til at
ændre det. Set fra DRs synspunkt er det en kæmpefordel at det
store flertal af pc-brugere har afspilleren præinstalleret og
ikke skal til at hente den fra real.com.

I min henvendelse ville jeg nævne antallet af *nix-brugere i
Danmark (som man udelukker), men jeg ved ikke hvor mange der
er. Er der nogen officielle skøn over dette?

Morten

--
"To create man was a quaint and original idea, but to add the sheep
  was tautology."                                      (Mark Twain)