Re: [MISC] Svar fra Danmarks Radio

On Wed, Apr 03, 2002 at 03:58:21PM +0200, Ask Holme wrote:
> Hmm, hvis man er en af dem som har betalt for Codeweavers crossover
> plugin så har de også wma plugins, dog vil jeg ikke mene at alle disse
> plugins er en løsning.
Hvorfor ikke? Nu har jeg godt nok ikke prøvet om nogle af de plugins der
var listet virkede, men hvis de gør, så kan jeg da ikke se problemet i
at streame WMA format?

Indrømmet Crossover er ikke en løsning (den koster penge), men hvis en
af de andre plugins virker med det, så skulle den eneste grund til at
være imod det at de skifter til noget hvor serverdelen kun kan køre
Windows...