Re: [MISC] Svar fra Danmarks Radio

Ask Holme wrote:

> Såvidt jeg ved virker må3 streaming helt fint og der findes
> adskellige servere til dette.
>
> Ask

MP3-streaming overvejes og afprøves hos DR, hvis jeg ellers læser
deres svar rigtigt, men MP3 er jo ikke opensource - nærmere en
patent-befængt hvepserede af licenspenge...

Jeg har anbefalet ogg i mit svar til Sidsel hos DR.

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
.dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.