Re: [MISC] forening@sslug.dk findes ikke

Den hedder både sslug@sslug og sslug@sslug

> Din mail her gik f.eks. galt i mit filter, idet du har sendt til misc
> og ikke sslug-misc. Indtil videre har jeg ikke gidet at rette mit
> filter til idet du ca. er den eneste der benytter sig af
> forkortelserne uden sslug- foran.

Ja, sslug er en forening af nørder... De finder sig i alt og synes
endog det er sjovt. Den navngivning med ølse for og ølse bag
er ikke særligt udbredt i andre foreninger (som jeg kender til).
Eller også bruger de andre medlemmer et eller andet grafisk interface
der automatisk genererer det rigtige navn til dem:-)

Keld