Re: [MISC] Svar fra Danmarks Radio

Thomas Sørensen wrote:

<snip>
> hej Thomas !
>
> ehh... Om forlov vil Du så ikke vise os hvad Du svarede Sidsel
> . Det vil gøre det nemmere og følje med !
>
> MVH. Thomas aka Myst.

Jo da, her kommer mit svar:

"Tak for det fyldestgørende og informative svar.

Tillad mig at henvise til et andet format, der kunne være
interssant i
forbindelse med streaming, nemlig Ogg Vorbis, der endda er
opensource /og/
gratis.

Læs mere på:

http://www.ogg.org

Et enkelt citat om Ogg Vorbis fra ogg.org:

Ogg Vorbis is a fully Open, non-proprietary,
patent-and-royalty-free, general-purpose compressed audio format
for mid to high quality (8kHz-48.0kHz, 16+ bit, polyphonic)
audio and music at fixed and variable bitrates from 16 to 128
kbps/channel. This places Vorbis in the same competetive class
as audio representations such as MPEG-4 (AAC), and similar
to, but higher performance than MPEG-1/2 audio layer 3, MPEG-4
audio (TwinVQ), WMA and PAC.

Hentet fra projektets FAQ
(http://www.xiph.org/ogg/vorbis/faq.html).

Endnu en gang tak for din tid."

Således, intet mindre, og intet mere (ud over min .sig).

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
.dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.