Re: [MISC] forening@sslug.dk findes ikke

[snip]
> Den hedder både sslug@sslug og sslug@sslug

faktisk så har vi på et tidspunkt talt om at droppe alle de tåbelige
aliaser så vi havde en ensartet navngivning der passer sammen på både
news om mail. Altså sslug.xyz på news hedder i mail sslug-xyz.

hvis folk ikke kan finde ud af at sende til en sådanne adresse, så bør
de nok overveje at droppe computeren og blive noget hvor de ikke skal i
nærheden af en sådanne igen.

[snip]
> Ja, sslug er en forening af nørder... De finder sig i alt og synes
> endog det er sjovt. Den navngivning med ølse for og ølse bag
> er ikke særligt udbredt i andre foreninger (som jeg kender til).
> Eller også bruger de andre medlemmer et eller andet grafisk interface
> der automatisk genererer det rigtige navn til dem:-)

der er altså en logik bag navngivningen (se oven for). At du er for
doven til at skrive sslug- foran er så dit problem. De fleste
mailklienter har enten automatisk fuldendelse ved tabulering (sylpheed,
evolution, kmail osv) eller også så har de muligheden for at lave
grupper/aliaser som kan være alt fra 2 bogstaver til lange ord (pine og
mutt kan f.eks. dette)

MVH
Kim Schulz

--