Re: [MISC] DR igen-igen-igen, en opfordring.

Kristian Grønfeldt Sørensen wrote:

On Wed, 2002-04-03 at 17:16, Kim Schulz wrote:

[snip]>

Hmmm. Synes jeg har set det før.. :-)

Skal vi gætte på at jeg får et magen til om lidt.

Kristian

Jeg skrev til DR for et stykke tid siden og var så imponeret af det velformulerede brev, at jeg ikke lige kunne finde påskud til videre brok (jeg overvejede en kommentar til Real om at de med deres licenspolitik var med til at styrke MS media playerens "succes")

Nu bliver jeg helt ked af, at det fine brev slet ikke var
lavet til mig alene (;-) - men derimod en stigende mængde
af Linux folk.

Gad vide om 0,7% holder i den virkelige verden (til netradio
og ikke bare det øvrige web stof)?
Jeg mener: mon ikke det mest er folk med flat-rate
netforbindelser (ikke modem, ikke ISDN), som bruger netradio?
Og jeg har en fornemmelse af, at Linux folk er noget bedre
repræsenteret på ADSL (og kabel modem??) end 0.7%.

Martin Berg