Re: [MISC] forening@sslug.dk findes ikke

onsdag den 3. april 2002 19:06 skrev Keld Jørn Simonsen:

> Den nuværende navngivning er en generalforsamlingsbeslutning.
>
> Det kræver vel en generalforsamlingsbeslutning at lave det om.

så, så, små slag.

> Det er ikke noget med dovenskab fra min side, men et spørgsmål
> om ikke-nørdet design.

Se det er et godt argument. Keld er en af sslugs få ikke-nørder.
Så vidt jeg kan se så er du stort set den eneste der bruger de korte
email-liste betegnelser. På den anden side så er det vel også kun
omkring 5 mio. danskere der bekymrer sig om at æøå er bogstaver. Hvad
betyder det i den store sammenhæng. Vi kan da nøjes med a-z!
- eller kan vi?

Jeg ser frem til:
http://www.nytpåærø.dk
http://pöl.se

Mvh
--
 /\ ,_  _|,_ _  _  _,  |¨) _  _ |_   Marius Simonsensvej 7, 2.tv
/¨¨\| )(_|| (-'.-|`-,  |¨).-|(_ | )  8200 Aarhus N,      Denmark