Re: [MISC] Svar fra Danmarks Radio

On Wed, 3 Apr 2002, Thomas Alexander Frederiksen wrote:

> Date: Wed, 03 Apr 2002 20:39:43 +0200
> From: Thomas Alexander Frederiksen <sslug@sslug>
> To: sslug@sslug
> Newsgroups: sslug.misc
> Subject: Re: [MISC] Svar fra Danmarks Radio
>
> Thomas Fobe Sørensen wrote:
>
> <snip>
> <snip>

> Ja, bortset fra at min lille "kopier og sæt ind"-manøvre b0rkede
> de ovenstående linier noget så grusomt...

OK der er bare et problem i alt dette. Jeg tror sq ikke vi får DR til at
skifte menning. For de vil sansynligvis altid slå på at der er flere
windowsbrugere end linuxbrugere. Så spørgsmåler kan vi bruge xime hvis de
ikke vil skifte streamingformat?

/Thomas

--
Kan man høre lydbånd på pcen? din.dyndns.dk