Re: [MISC] KDE 3.0 er nu næsten klar...

Joergen Ramskov wrote:

> http://www.kde.org/announcements/announce-3.0.html

Der er (? - var tidligere på aftenen) god hastighed på
sunsite.auc.dk/mirrors/kde/stable/3.0/

Jeg har hentet den til Redhat 7.2 - eneste mangel er
libxml2>=2.4.12 (og tilhørende libxml2-devel).

På sunsite.auc.dk/mirrors/redhat/rawhide/i386/RedHat/RPMS/
ligger 2.4.19-1 pakkerne - de virker ok.

Jeg brugte fremgangsmåden fra Readme filen under RedHat. Jeg
var nødt til at fjerne enkelte pakker
(switchdesk-kde/SDL-devel og qps) pga af afhængihed til
gammel qt mm.

Mit umiddelbare indtryk er at den er hurtigere - specielt i
opstarten.

vh jesper nk.