GHLUG

for et års tid siden var vi nogle der snakkede om at oprette lokal
foreninger, da SSLUGs hyggemøder vel efterhånden snarere er
foredragsaftener (ikke at der er noget galt med det, men det ville være
rart med nogle lidt mere intime fora at snakke linux i)

Nu har jeg tænkt mig at komme videre end blot snakken, og vil derfor høre
om der skulle være et par stykker der havde lyst til at være med til at
etablere Gladsaxe-Herlev LUG (GHLUG)?

Hvis der er interesse vil jeg sende en mail ud med indbydelse til stiftende
generalforsamling hos mig om et par uger.

Hvad siger folkets røst?

Sune