Re: [MISC] forening@sslug.dk findes ikke

[snip]
> Den nuværende navngivning er en generalforsamlingsbeslutning.
>
> Det kræver vel en generalforsamlingsbeslutning at lave det om.

Den nuværende navngivning er sslug.xyzzy og sslug@sslug tror
aldrig det har været anderledes (ikke siden 97 hvor jeg kom med i sslug
i hvert fald). Alt andet er lavet som ekstra hjælp.
> Det er ikke noget med dovenskab fra min side, men et spørgsmål
> om ikke-nørdet design.

Keld du _er_ en nørd, så lær at leve med det som vi andre gør det.
for mig virker sslug@sslug langt mere logisk end
sslug@sslug - første er en sslugliste og den sidste er en adresse
til teknikkerne på sslug maskine (hvis vi havde sådanne folk).

at www gruppen har fået sslug_ foran i navnet er fordi vi har flere
domæner på sslug serverne som hoster listerne, og vi kan derfor komme ud
for at der en dag er en sslug@sslug, sslug@sslug osv.

MVH
Kim Schulz

--