Re: [MISC] forening@sslug.dk findes ikke

> Se det er et godt argument. Keld er en af sslugs få ikke-nørder.

Jeg vil nu kalde Keld for en af sslugs mere nørdede personer.

[snip]>
 Jeg ser frem til:
> http://www.nytpåærø.dk
> http://pöl.se

hvorfor? jeg regner med at vi inden 5 år vil se 3-5 gange så mange
asiatere på nettet, og derved får vi mange andre sjove tegn ind at gøre
godt med......de skal vel også med hvis vores specialtegn skal med? Der
er jo en ide med at vores specialtegn kan staves med andre bogstaver
aa=å ae=æ
oe=ø

MVH
Kim