Re: [MISC] GHLUG

On Wed, 3 Apr 2002, Sune Rastad Bahn wrote:

> for et års tid siden var vi nogle der snakkede om at oprette lokal
> foreninger, da SSLUGs hyggemøder vel efterhånden snarere er
> foredragsaftener (ikke at der er noget galt med det, men det ville være
> rart med nogle lidt mere intime fora at snakke linux i)
>
> Nu har jeg tænkt mig at komme videre end blot snakken, og vil derfor høre
> om der skulle være et par stykker der havde lyst til at være med til at
> etablere Gladsaxe-Herlev LUG (GHLUG)?
>
> Hvis der er interesse vil jeg sende en mail ud med indbydelse til stiftende
> generalforsamling hos mig om et par uger.

> [...]

Må jeg foreslå, at I istedet arrangerer nogle flere SSLUG-møder? Gerne
mere hyggeprægede. Der har tidligere været tale om at lave nogen på
Hovedbiblioteket samt lave møder for næsten-begyndere. Hvor det bliver
afholdt er mindre vigtigt.

/Ole
--
E-handel med services patenteret i DK. Læs mere på
http://www.softwarepatenter.dk/e-handel-service.html