Re: [MISC] DR igen-igen-igen, en opfordring.

On Wed, Apr 03, 2002 at 08:51:22PM +0200, Martin Berg wrote:
> Gad vide om 0,7% holder i den virkelige verden (til netradio
> og ikke bare det øvrige web stof)?
> Jeg mener: mon ikke det mest er folk med flat-rate
> netforbindelser (ikke modem, ikke ISDN), som bruger netradio?
> Og jeg har en fornemmelse af, at Linux folk er noget bedre
> repræsenteret på ADSL (og kabel modem??) end 0.7%.
Jeg vil skyde på at det er målt på antallet af folk som rent faktisk
bruger DR's service... Og selvom vi er mange Linux brugere, så kommer vi
slet ikke i nærheden af det antal af Windows brugere der sidder rundt
omkring på kollegier og lign. og hører netradio...

Jeg tror at det tal passer nogenlunde, specielt hvis man sammenligner
det med antallet af folk der bruger linux-browsere på andre danske
sider som ikke direkte har Linux relateret information.