Re: [MISC] GHLUG

Ole Tange wrote:

> Må jeg foreslå, at I istedet arrangerer nogle flere SSLUG-møder? Gerne
> mere hyggeprægede. Der har tidligere været tale om at lave nogen på
> Hovedbiblioteket samt lave møder for næsten-begyndere. Hvor det bliver
> afholdt er mindre vigtigt.

Tanken var mere at f.eks. promovere linux i lokalområdet, f.eks. lave en
demodag på det lokale forretningstorv, snakke med de lokale biblioteker og
evt. skoler, gå i dialog med kommunen. Alle ting som ikke nødvendigvis har
almen interesse, men kan skabe et lokalt netværk.

Men hvis der ikke er andre i området der er interesseret falder forslaget
af sig selv :-(

Sune