Re: [MISC] GHLUG

Rune Christiansen <sslug@sslug> writes:

> Kunne man ikke lave "lokalgrupper" i stedet?

Kan det ikke være fuldstændig lige meget hvad man kalder det?

Det hele er et spørgsmål om hvad man lægger i "ordet" LUG.

De fleste er enige om :
1. at det ville være rart med flere (lokale) arrangementer,
2. at det er rart at have mange deltagere i nyhedsgrupper/postlister,
   for så er der større chance for at få hjælp,
3. at de helst ikke selv vil stå med arbejdet,
4. der kan sikkert tilføjes flere ting til listen.

> På den anden side skal det heller ikke være som nu (hvor SSLUG altid er
> den drivende kraft når der sker noget politisk. Det burde være
> "Linuxsamfundet i Danmark" som står samlet om opgaven.

Er SSLUG ikke nærmest lig med "Linuxsamfundet i Danmark"?

Hvis Bagsværd er en del af området, kunne jeg godt være interesseret.

> Jeg har faktisk selv prøvet med en LUG for Nordsjælland. Det faldt til
> jorden med et brag (læs: "you are not alone" ;)

Faktum er tilsyneladende at de fleste er tilfredse med en stor LUG
(SSLUG) som har nogle velfungerende nyhedsgrupper/postlister, mens de
lægger mindre vægt på om de kender de andre medlemmer.
Personligt synes jeg det er fedt at kende folk, men jeg er så også et
af de SSLUG-medlemmer der kender en større gruppe af SSLUG-medlemmer.

.Henrik

--
"Unix, Perl og Ole har man for at slippe for at gøre
 arbejdet selv."