Re: [MISC] GHLUG

Rune Christiansen wrote:

> Kunne man ikke lave "lokalgrupper" i stedet? Disse grupper kunne jo så
> netop foretage denne pr-opgave (at promovere Linux i lokalområdet).
> SSLUGs resterende medlemmer kunne jo så støtte med idéer og hjælpe
> til/gå til hånde ved arrangementerne.

Det var faktisk det jeg forsøgte at lave. Måske skulle man kalde den
GHLLUG...

> Jeg mener, at med Danmarks geografiske udformning (læs: størrelse) skal
> man passe på, at antallet af LUG'er ikke bliver for stort. Hvis nye
> brugere skal vælge "deres LUG" hjælper det ikke, at de "ikke kan se
> Linux for bare LUG'er" :).

Enig, jeg forestiller mig også at alle medlemmer af GHLLUG ville være
medlemmer af SSLUG..

> På den anden side skal det heller ikke være som nu (hvor SSLUG altid er
> den drivende kraft når der sker noget politisk. Det burde være
> "Linuxsamfundet i Danmark" som står samlet om opgaven.
>
> Se evt. kortet på http://www.lug.dk/ - den nuværende opdeling finder jeg
> meget passende (selvom Sydsjælland og Bornholm godt kunne få deres egne
> LUG'er uden overblikket mindskes).

Sydsjælland har da vist fået en LUG har de ikke?
Men hva' fa'n laver de der klippeø folk? Der må da være nogle fra Bornholm
der ejer en computer ? og hvad med lokalisering feks. at oversætte til
bornholmsk?

> Jeg har faktisk selv prøvet med en LUG for Nordsjælland. Det faldt til
> jorden med et brag (læs: "you are not alone" ;)

tak for opmuntringen :-)

Sune