Re: [MISC] GHLUG

Sune Rastad Bahn wrote:

> Det var faktisk det jeg forsøgte at lave. Måske skulle man kalde den
> GHLLUG...

Du planlægger ikke at udtale det som et ord, vel? :)

> Enig, jeg forestiller mig også at alle medlemmer af GHLLUG ville være
> medlemmer af SSLUG..

Netop derfor ville jeg ikke kalde det en LUG (men det er jo også
relateret til min subjektive definition af en LUG). Se også svaret til
Henrik Grove...

> Sydsjælland har da vist fået en LUG har de ikke?

Vides ikke, jeg har været "væk" et stykke tid.

> Men hva' fa'n laver de der klippeø folk? Der må da være nogle fra Bornholm
> der ejer en computer ? og hvad med lokalisering feks. at oversætte til
> bornholmsk?

Hvad med Linux counter? Måske er der nogle bornholmere dér? Er der nogen
tilstede her (sslug-misc)?

> tak for opmuntringen :-)

You're welcome.

Mvh.