Re: [MISC] GHLUG

On Thu, 4 Apr 2002, Sune Rastad Bahn wrote:

> Tanken var mere at f.eks. promovere linux i lokalområdet, f.eks. lave
> en demodag på det lokale forretningstorv, snakke med de lokale
> biblioteker og evt. skoler,

Dette ligger som en helt naturlig del af linux-demoday.

> gå i dialog med kommunen. Alle ting som ikke nødvendigvis har almen
> interesse, men kan skabe et lokalt netværk.

Jeg tror, du tager fejl. Vi andre vil gerne vide, hvad I finder på i G-H.
Det kan være med til at udbrede det lokale netværk (ie. hvis nu nogen hos
G-H-kommune gerne vil samarbejde med nogen i Kbh kommune om linux, så er
det vigtigt, at de ved at hinanden eksisterer).

Med andre ord: Jeg kan ikke se, at du behøver en GH-lug. Kast istedet dine
tossede ideer på SSLUG's lister og få andre til at være med til at
gennemføre dem. Det mener jeg, der tydeligvis er stemning for.

/Ole
--
E-handel med services patenteret i DK. Læs mere på
http://www.softwarepatenter.dk/e-handel-service.html