Re: [MISC] GHLUG

On Thu, Apr 04, 2002 at 12:05:56 +0200, Sune Rastad Bahn wrote:

> Det var faktisk det jeg forsøgte at lave. Måske skulle man kalde den
> GHLLUG...
>
> Enig, jeg forestiller mig også at alle medlemmer af GHLLUG ville være
> medlemmer af SSLUG..

Det væsentlige er at der  er nogle lokale folk der laver en aktiv indsats,
dvs. sørger for at låne lokaler, indkalde til møder og andet praktisk.

Så er det underordnet om der er en officielt forening med vedtægter osv,
eller blot en lokal "klub".

SSLUG har faktisk flere gange efterlyst "lokale ildsjæle" til at holde
lokale møder.

--
mvh Frank Damgaard  |