Re: [MISC] GHLUG

Sune Rastad Bahn wrote:

> for et års tid siden var vi nogle der snakkede om at oprette lokal
> foreninger, da SSLUGs hyggemøder vel efterhånden snarere er
> foredragsaftener (ikke at der er noget galt med det, men det ville være
> rart med nogle lidt mere intime fora at snakke linux i)
>
> Nu har jeg tænkt mig at komme videre end blot snakken, og vil derfor høre
> om der skulle være et par stykker der havde lyst til at være med til at
> etablere Gladsaxe-Herlev LUG (GHLUG)?
>
> Hvis der er interesse vil jeg sende en mail ud med indbydelse til stiftende
> generalforsamling hos mig om et par uger.

Jeg var en af dem der prøvede sidtste år, og jeg er ikke med hvis du vil
lave generalforsamlinger og bestyrelser, og alt det fine.

Det jeg mener at Lokalgrupper kan bruges til  er Arbejdsmøder - enkelte
dage eller hele weekender - hos en af de deltagende.

Hvis man f.eks har været til møde SSLUG omkring noget spændende kan man
jo prøve at melde ud at man gerne vil bruge en dag eller to sammen med
ligesinde hjemme hos en selv, for at arbejde videre og dybere ind i
emnet. Der er tale om måske en 4-5 mennesker ikke flere(med mindre man
bor i et slot).

Den slags aktiviter er SSLUG for Stor til, og det er der du skal starte.
Helst med en konkret invitaiton, så er sker noget.

Skolekontakt, det lokale bibilitek, demoday, intstall osv er der
overhovedet ikke nogen grund til at køre ned i lokal regi. Vi har lige
lavet istallparties i Roskilede og Hvis lejlighed byder kan vi også lave
det i Herlev, eller hvor der nu måtte være intersse for det.

--
-
Poul-Erik Andreasen