Re: [MISC] Mangler et godt Linux distributions link

> Kan I ikke lige tjecke jeres bookmarks om der skulle være et super
> link:-)

mon ikke du kan finde et link her:
http://www.linuxlinks.com/Beginners/

--
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser  | They also serve who only
www.guadec.org - tapas, beer and gnome | stand and wait.   -- John
                                       | Milton

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:28 CEST [an error occurred while processing this directive]