Re: [MISC] GHLUG

Poul-Erik Andreasen wrote:

> Jeg var en af dem der prøvede sidtste år, og jeg er ikke med hvis du vil
> lave generalforsamlinger og bestyrelser, og alt det fine.

Det var mest for at kalde det noget, det med generalforsamlingen, i
virkeligheden forestiller jeg mig bare en kop kaffe og en hyggesnak om hvad
for nogle projekter vi kan sætte gang.

> Det jeg mener at Lokalgrupper kan bruges til  er Arbejdsmøder - enkelte
> dage eller hele weekender - hos en af de deltagende.

ENIG.

> Hvis man f.eks har været til møde SSLUG omkring noget spændende kan man
> jo prøve at melde ud at man gerne vil bruge en dag eller to sammen med
> ligesinde hjemme hos en selv, for at arbejde videre og dybere ind i
> emnet. Der er tale om måske en 4-5 mennesker ikke flere(med mindre man
> bor i et slot).

My home is my castle.. Jeg tror godt vi kan være mere end 5 hos mig, men
jeg er enig i at det er i den størrelsesorden ikke mere end 10 ihvertfald.

> Den slags aktiviter er SSLUG for Stor til, og det er der du skal starte.
> Helst med en konkret invitaiton, så er sker noget.

> Skolekontakt, det lokale bibilitek, demoday, intstall osv er der
> overhovedet ikke nogen grund til at køre ned i lokal regi. Vi har lige
> lavet istallparties i Roskilede og Hvis lejlighed byder kan vi også lave
> det i Herlev, eller hvor der nu måtte være intersse for det.

Det er det med at skabe lejligheden... Det er klart at enhver i SSLUG er
velkommen til at deltage, men det er lige det med at få det sparket igang
og få fulgt op på det.

Min foreløbige konklusion er at jeg vil prøve at invitere til kaffemøde og
se hvem der kommer. Skal det være på sslug@sslug ?