Re: [MISC] Kan man bare uden videre..?

On Thu, 4 Apr 2002, Peter Andersen wrote:

> Jeg går med tanken om at lave nogle t-shirts og bluser med Linux navn, loge
> osv.. på, pga. at kvaliteten på de eksisterende er så extrem dårlig, og det
> er jeg virkelig træt af! Jeg sytnes det er virkelig ærgerligt, for jeg tror
> rigtig mange vil være interesseret.
>
> Men kan man mare gøre det? Linux mærket registreret osv?

Til LinuxForum har vi fået lavet en del tshirts - det
er ikke noget problem at gå ombord i. Sig til hvis du
har brug for at se hvad vi har lavet og til hvilken
pris.

  Audience:  What do you want, Eric?
  Eric:  I want to live in a world where software doesn't suck.
  Richard:  Any software that isn't free sucks.
  Linus:  I'm interested in free beer.