Re: [MISC] Kan man bare uden videre..?

> Jeg går med tanken om at lave nogle t-shirts og bluser med Linux navn, loge
> osv.. på, pga. at kvaliteten på de eksisterende er så extrem dårlig, og det
> er jeg virkelig træt af! Jeg sytnes det er virkelig ærgerligt, for jeg tror
> rigtig mange vil være interesseret.
>
> Men kan man mare gøre det? Linux mærket registreret osv?

Det kan du fint gøre, du skal dog ikke regne med at der er en stormende interesse fra folk for at købe det.

Jeg har lavet en del SSLUG Tshirt & paraplyer med TUX & Linux trykt på
som jeg sælger, men der er altså ikke ret mange der har lyst til at
betale for det det kommer til at koste når man skal til at
betale moms & porto for det

--
Niels Svennekjær
http://www.justlinux.dk