Re: [MISC] Red Hat rpmhaj søges.

Mogens Kjaer wrote:
Gunner Poulsen wrote:

De er ikke af den nyeste version og de er ikke lavet til RedHat 7.x

Har du prøvet, om dem, der ikke er til redhat, alligevel du'er?

Det tør jeg ikke lige nu, jeg har kun min produktionsmaskine at prøve med.

De mest interessante (3.35) er til en ufærdig polsk distribution. Det har jeg ikke meget lyst til.

Det ville være mere interessant at få nogen til at lave nogen ordentlige Red Hat RPM'er man vidste ikke lige pludselig brød ud i en dependenciesstorm.

Gunner.