Re: [MISC] Kan man bare uden videre..?

"Peter Toft" <sslug@sslug> wrote in message
news:sslug@sslug

> Til LinuxForum har vi fået lavet en del tshirts - det
> er ikke noget problem at gå ombord i. Sig til hvis du
> har brug for at se hvad vi har lavet og til hvilken
> pris.

Det vil jeg da meget gerne... desværre var jeg ikke blandt de få der nåede
at få billetter. Håber at kunne være med næste år:-)

Jeg vil meget gerne se hvad i fik lavet... jeg kan i hvertfald se på mit
indlæg at flere er interesseret og at der vist også er flere end jeg regnede
med der lavet t-shirts. Det er bare svært at finde dem når man skal bruge
dem.