Linux i Danmark ( Was: Re: [MISC] GHLUG )

Jeg var faktisk lidt ked af at denne tråd tilsyneladende gik hen og
døede uden at der ligesom kom noget ud af det.

In article <sslug@sslug>, Henrik Christian Grove wrote:
>  Rune Christiansen <sslug@sslug> writes
>  Kan det ikke være fuldstændig lige meget hvad man kalder det?
>
>  Det hele er et spørgsmål om hvad man lægger i "ordet" LUG.
>
>  De fleste er enige om :
>  1. at det ville være rart med flere (lokale) arrangementer,
>  2. at det er rart at have mange deltagere i nyhedsgrupper/postlister,
>     for så er der større chance for at få hjælp,
>  3. at de helst ikke selv vil stå med arbejdet,
>  4. der kan sikkert tilføjes flere ting til listen.

>  Er SSLUG ikke nærmest lig med "Linuxsamfundet i Danmark"?

> [...]

Dette er et faktum, ville det være en ide at overveje at flytte sslug's
support aktivitet til lug.dk domænet i stedet og på den måde gøre det
mere officielt at det er de danske LUG'gers support der er der?

Så man kan melde sig ind i lug.dk også en lokal (ss|sd|f|aa|*)lug.

Nu tog jeg en hurtig tur rundt omkring på de LUG'ger der er
repræsenteret på www.lug.dk og mange ligger tilsyneladende halvdøde hen.
Hvor SSLUG, AaLUG og Flug klart er dem der repræsenterer mest aktivitet.

Ville der være en ide i at høre de forskellige lugger om en fusion?

Eller er denne ide for vanvittig?
Eller burde den forgå et andet sted?

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug