Re: [MISC] Linux i Danmark ( Was: Re: [MISC] GHLUG )

Lørdag den 6. april 2002 21:19 skrev du:
> Helt død er den ikke. Jeg har bare føs'dag i dag og derudover har der
> været lidt travlhed i min verden de sidste par dage.

Tillykke!
> Kort sagt: Jeg ville svare, men... [insert lame excuse here]
>
> [klip af forudgående diskussion]

> Det ville da være værd at overveje! Det er jo trods alt den kraftfulde
> support man normalt søger når man melder sig ind i en LUG (jvf. de
> tidligere omtalte "dobbeltmedlemsskaber" i SSLUG).

> Eller ved indmeldelse i en lokal LUG ville man få adgang til de centrale
> maillister (mere eller mindre samme princip :).
>
> I stedet for sslug@sslug kunne man have en sslug@sslug,
> sslug@sslug, sslug@sslug osv., hvorefter man fik adgang til
> linux-(eller lug- :)sslug@sslug, sslug@sslug mv.

Hvad med at man lavede maillister centralt for alle xLUGer, så alle
Linux-brugere i dk brugte de samme mailister. Så kunne man lave lokale
arrangementer rundt omkring i landet med dertil tilhørende
maillister(sslug@sslug eller lignende)

--
Mvh. Gert
Web-site: http://www.skala-sys.dk