Re: [MISC] Set på dk.marked.privat.edb

Peter Makholm wrote:

> Den er gammel. Jeg kan ummidelbart uden besvær spore den
> tilbage til 12. januar 1998, men jeg går ud fra at den er
> ældre.

<http://groups.google.com/groups?q=+%22Windows+is+a+32+bit+extension+and+graphical+shell+for+a+16+bit%22&start=300&hl=en&scoring=d&as_drrb=b&as_mind=12&as_minm=5&as_miny=1981&as_maxd=7&as_maxm=4&as_maxy=1999&selm=69ecki%24dft%40bgtnsc01.worldnet.att.net&rnum=374&filter=0>

Jeg hørte den første gang da jeg gik på efterskole, så den kan
mindst dateres tilbage til 1995/96.

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
.dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.