Re: [MISC] Linux i Danmark ( Was: Re: [MISC] GHLUG )

Jeg synes ud fra en organisationsvinkel at det ville
være mest hensigtsmæssigt hvis support-orienterede lister
kunne være samlet for alle linux-bruger-grupper i danmark.
Det der binder os sammen der er ikke noget geografisk om
vi bor på sjælland eller i Aalborg, men det danske sprog.

Det behøver for mig ikke at være sslug der skulle stå for al
driften, men gerne en samling af folk fra forskellige LUG-ger.
Som det er nu kan jeg tro at der er nogen ikke-sslug'ger der
holder sig tilbage med aktivitet, og nogen ikke-sslug'er
der ikke får deres problemer løst, fordi det meste foregår
på sslug-s lister.

Jeg er også involveret lidt i norsk linux organisering, og
der anbefaler jeg et samarbejde mellem regionale / lokale
linux-grupper om generel norsk hjælpetjeneste.

Hilsen
Keld