Re: [MISC] KDE 2.2.2 -> KDE 3.0

Claus H. Kristiansen skrev:

> Er der noget jeg skal være opmærksom på?

Ja:

 * "kdesdk-kbabel" er yderst mangelfuld.
 * Du bør slette KDE 2-pakkerne, før du går i gang med at
   installere KDE 3-pakkerne.

> Er KDE bagud kompatibel (fx at køre KDE 2.2.2 prog. under KDE 3.0)?

Qt er ikke, men der er vist en kompatibilitetspakke til at
løse det problem.

>  - Hvis ikke er det muligt at have 2x KDE på samme
> maskine (altså KDE 2.2.2 og KDE 3.0)?

Det er det mig bekendt ikke.

Jacob
--
"DFSG's anti-diskriminations-klausul er knap nok den entropi
 værd, det kræver at transmittere den." -- også Makholm