Re: [MISC] KDE 2.2.2 -> KDE 3.0

> Hurtig indskydelse
> Inden du smider kde3 helt væk, så hør lige her. Jeg har ingen
> problemer med nogle programmer hverken fra kde 2.2.2 eller gnome det
> hele kører på min kde3. Jeg har ikke så meget forstand på det jeg ved
> bare at det virker. Opgraderingen er absolut anbefalelses-værdig. Og
> min kde2 kan jeg stadig køre. Desuden er jeg ligeglad med om qt er
> version det eller det. Som slutbruger vil jeg sige jeg er yderst
> tilfreds. Og med hensyn til gnome så kender vi vist alt for godt til
> deres flavrende paneler og skidt. KDE+QT RuleZ - Gnome er der kun for
> [...]

For det første kan det vist kun lade sig gøre fordi du har statisk
byggede programmer, derudover har jeg aldrig nævnt GNOME men GTK som er
et graphic libary udviklet til brug af Gimp, gnome er baseret på GTK ja,
men gtk er ikke udviklet til dette. ( det samme gælder btw. for qt) og
hvis vi absolut skal have en gtk/qt krig så kan jeg da godt diske op med
noget om qt licenser og tyngde... hvis du nogen sinde har orøvet at
kompilerer qt/kde-libs vil du vide at qt er noget forbandet tungt crap.

Ask