Re: [MISC] KDE 2.2.2 -> KDE 3.0

| .... og
| hvis vi absolut skal have en gtk/qt krig så kan jeg da godt diske op med
| noget om qt licenser og tyngde... hvis du nogen sinde har orøvet at
| kompilerer qt/kde-libs vil du vide at qt er noget forbandet tungt crap.
Lad mig starte med at sige at jeg lever af at undervise i Qt. Så er der i
hvert tilfælde ikke nogen der skal skyde mig det i skoen.

Og så....FOR FAEN ASK! Selv RMS har endeligt indrømmet at der ikke er det
mindste galt med Qt's licenser mere (Idioten (ja undeskyld, men jeg har
oplevet ham live, så jeg kan ikke holde ham ud) har endda gået så langt som
til at ville tilgive Troll Tech (dem der laver qt), hvis de vil sige
undskyld *SUK*).

Og så til den mere sobre del.
Qt har som sagt ikke de mindste license problemmer mere. Jeg syntes vi alle
skal være fair over for Troll Tech, som risikerede deres commercialle liv
ved at frigive Qt som GPL. Det lykkedes, de trives, og hurra for det, folk
kan faktisk lave et kommercielt produkt som samtidig er GPL.

Og til størrelsen af Qt. Hvor er din pointe? Selvfølgelig er Qt støre, den
har mere funktionalitet og er et C++ library. Hvis størelse er det eneste
du bekymre dig om, så god fornøjelse med dit nye projekt: "Et grafisk
library skrevet og optimeret i assembler"

Mvh Jesper (Som altid bliver lidt arrig hver gang nogen bruger forældede
RMS citater ;-)