Re: [MISC] Linux i Danmark ( Was: Re: [MISC] GHLUG )

In article <sslug@sslug>, Frank Damgaard wrote:

>  Det væsentlige er at der er lokale folk der tager initiativ
>  til at holde møder, evt. små møder hjemme, eller i lånte lokaler,
>  afhængig af antallet.
>  At gøre tingene alt for formelle med generalforsamlinger og vedtægter
>  er måske ikke det mest spændende til at begynde med...
>  og at omorganisere det hele giver jo ikke flere aktive lokale folk ;(
>  Så det er bare at gå igang med at arrangere nogle lokale (evt. små) møder :)

Formålet er ikke ligesom at få fat i de mennesker som kender til Linux i
forvejen og har fundet sslug eller dk.edb.system.unix. De går ikke død
på småproblemer i opstarten, men det gør dem som har postet på en
halvdød postliste et andet sted og aldrig fået svar....

Det første 3/4 år jeg var medlem af sslug boede jeg i Nordjylland. Men
det var sslugs postlister jeg fik de svar på som jeg kunne bruge til
noget.

Derfor tror jeg klart at hvis de forskellige lugger i Danmark i
fællesskab kunne skabe et fælles forum, så ville der ikke være så mange
der måske opgav.

Når jeg skal vejlede folk, så ender det altid med at jeg får sagt. Meld
dig ind i din lokale linuxbruger gruppe ( find den på www.lug.dk ) og
meld dig ind i SSLUG.

Der er vel heller ikke rigtigt noget stærkt argument for at
supportlister er geografisk bundne?

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug