Re: [MISC] Linux i Danmark

Jesper Krogh skrev:

> Derfor tror jeg klart at hvis de forskellige lugger i
> Danmark i fællesskab kunne skabe et fælles forum, så
> ville der ikke være så mange der måske opgav.

Det er der måske noget om, men nu er SSLUG altså ikke (bare)
en dansk linux-brugergruppe. Mener du virkelig at SSLUG skal
nedlægge sine teknik-lister og henvise folk til "lug.dk" og
"se.linux.org" i stedet for? Eller skal vi overtale de andre
danske og svenske linux-brugergrupper til at oprette en
fælles samling svensk-danske teknik-lister?

> Der er vel heller ikke rigtigt noget stærkt argument for
> at supportlister er geografisk bundne?

Nej. Generelt er postlister kun bundet op på et sprogligt og
interessemæssigt fællesskab.

Jacob
--
"Hungh. You see! More bear. Yellow snow is always dead give-away."