Re: [MISC] Linux i Danmark

In article <sslug@sslug>, Jacob Sparre Andersen wrote:

>  Det er der måske noget om, men nu er SSLUG altså ikke (bare)
>  en dansk linux-brugergruppe. Mener du virkelig at SSLUG skal
>  nedlægge sine teknik-lister og henvise folk til "lug.dk" og
>  "se.linux.org" i stedet for? Eller skal vi overtale de andre
>  danske og svenske linux-brugergrupper til at oprette en
>  fælles samling svensk-danske teknik-lister?

Der var snak om det tidligere at sslug kunne tilbyde at stille
infrastruktur ( epostlister/news ) til rådighed for de andre
linuxbrugergrupper.
Er det et tilbud der gælder?
Ved de det?

Jeg ser det lidt som et problem at vi har "kæmpen" sslug og en hel del
halvdøde lugger i Danmark. Det er ikke noget særligt godt indtryk til de
mennesker som iagttager linuxsamfundet uden at være en del af det (
læs kommende linuxbrugere ).

Jeg kan godt se at Skåne kommer lidt i knibe på denne måde...

Nå, jeg må vist hellere ud af døren, hvis jeg skal nå Symbion ;-)

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
webshop: http://www.linuxpusher.dk - Nu også O'Reilly bøger