Re: [MISC] Linuxcounter

Thomas Alexander Frederiksen wrote:

> For statistikkens skyld ville det være rart om flere valgte at
> lade sig registrere på http://counter.li.org

Hørt !

> [...]
> Sweden needs 729 more users to pass Norfolk Island and become no.
> 8
> Monaco needs 2 more users to pass Sweden and push it to no. 10
>
> Disse var fra counter-statistikken.
>
> Her er så SSLUGs medlemstal fra forsiden:
>
> Velkommen til SSLUG. Vi er i dag 6164 medlemmer
>
> Der er altså flere medlemmer i SSLUG end der er registrerede
> brugere i SE + DK ... Jeg ved så godt at SSLUGs medlemstal er
> sådan lidt la-la, men alligevel. Gør en god gerning, registrer
> jer, og lad os så få begge lande op i top 5 :-)

Ja, her tror jeg bestemt også vi hører til :-) At vi så ikke når vores
nord-atlantiske fætre og kusiner (Færøerne og Island) er så en anden sag
- IS har lige fået en ny Country Manager (Kristinn Eysteinsson) så de
skal nok rykke opad, hvorimod jeg tror Jakob har styr på alt der kører
Linux på Færøerne :-)

Måske var det en ide at bede om at counteren bliver nævnt i FTAV-bøgerne
?

Et lille hjertesuk - _når_ man registrerer sig, ville det være fint hvis
mindst *navn* og *by* blev korrekt, det gør statistikken sjovere og mere
interessant for alle.
Er email-adressen (den man registrerer sig med) ikke korrekt, bliver man
før eller siden slettet - og man _skal_ logge sig ind een gang pr. år
for fortsat at være registreret. Der gøres meget for ikke at
opmuntre/hjælpe email-harvestere og spammere - men om man vil være
anonym på web-siderne er selvfølgelig en smagssag.

Velkommen til - og skriv (f.eks her på listen) hvis der ønskes hjælp,
haves gode forslag etc.

Er du fra Sverige (og/eller Skåne) - så mangler SE vist en Country
Manager pt ? Micke ? Har du mod på opgaven (ikke svært, når der først er
ryddet lidt op :-) kan du evt. skrive direkte til mig og få flere
oplysninger.

Best regards
Preben (Country Manager for DK)
--