Re: [MISC] Linux i Danmark

In article <sslug@sslug>, Poul-Erik Andreasen wrote:

>  Du kan kun opnå noget ved organisatoriske ændringer, hvis
>  organinsationen udgør en flaskehals. Sagt på anden hvis, du får ikke
>  mere aktivitet fordi du kalder tingende noget andet. I en mere
>  traditionel opbygget forening, hvor alle beslutninger skal træffes af
>  bestyrelsen vil lokalisering som regelen være en fordel ved vækst. Men
>  det problem eksiterer ikke her, hvis der er nogen der har adgang til et
>  lokale et eller andet sted ja men så kan de da bare lave arangementer,
>  hvem kan og vil brokke sig over det. Hvis man ønsker særlige postlister
> [...]

Dette er jo også på det traditionelle plan. Jeg tror at ved at øge
tilgængeligheden af Linux-support i Danmark ( Gøre tingene mere
gennemskuelige for begynderen ), så opnår at flere begynder ikke
opgiver. Det er vel værd at bemærke at hverken via linuxcounteren eller
sslug's medlemstal, kan man se mærkbare stigninger i linuxbrugere for
de seneste 1 - 2 år?

Men, hmm, jeg kan godt mærke at jeg kæmper lidt for en tabt sag...

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug