Re: [MISC] Linux i Danmark

Jesper Krogh skrev:

> Der var snak om det tidligere at sslug kunne tilbyde at
> stille infrastruktur ( epostlister/news ) til rådighed
> for de andre linuxbrugergrupper.  Er det et tilbud der
> gælder?

Det tror jeg. Under passende former vil jeg i det mindste
bakke op om sådanne ønsker i bestyrelsen (men jeg er bare
suppleant).

> Ved de det?

Det ved jeg ikke.

> Jeg ser det lidt som et problem at vi har "kæmpen" sslug
> og en hel del halvdøde lugger i Danmark.

Det er jeg enig med dig i er et problem. Men hvad kan vi
gøre ved det?

> Det er ikke noget særligt godt indtryk til de mennesker
> som iagttager linuxsamfundet uden at være en del af det
> ( læs kommende linuxbrugere ).

Hvordan giver det et dårligt indtryk udenfor linuxsamfundet?

> Jeg kan godt se at Skåne kommer lidt i knibe på denne
> måde...

Jeg vil ikke støtte en konstruktion der bringer den ene
halvdel (om den så er skånsk eller sjællandsk) i knibe. Det
er en del af SSLUG's styrke at vi er en international
forening og det synes jeg ikke vi skal opgive.

Jacob
--
Stavekontrol i Pine:
       http://cvs.sslug.dk/linuxbog/unix/bog/email.html#PINE