Re: [MISC] Linux i Danmark

Jesper Krogh skrev:

> Jeg tror at ved at øge tilgængeligheden af Linux-support
> i Danmark ( Gøre tingene mere gennemskuelige for
> begynderen ),

Hvilke ændringer vil gøre tingene mere gennemskuelige? Jeg
kan ikke lige se hvorfor en omdøbning fra
<sslug@sslug> til <sslug@sslug> og
<sslug@sslug> vil gøre tingene mere
gennemskuelige for begynderne.

> Det er vel værd at bemærke at hverken via linuxcounteren
> eller sslug's medlemstal, kan man se mærkbare stigninger
> i linuxbrugere for de seneste 1 - 2 år?

Hvis vi ser bort fra oprydningen på Linux Counter ved
årsskiftet stiger tallet der rent faktisk støt. Men du har
ret i at SSLUG's medlemstal ikke er steget betydeligt i den
seneste tid.

> Men, hmm, jeg kan godt mærke at jeg kæmper lidt for en
> tabt sag...

Kæmp videre - men glem ikke at der er _to_ s'er i SSLUG.

Jacob
--
"... while the C compiler will happily generate code for
 almost anything produced by leaning on the keyboard."